2009/11/25







 Joulu tulla jollottaa! 

Joten päätin nyt kertoa mitä oon toivonut joululahjaks yms :D (koska mulle ei koskaan tapahdu mitään jännää.)


Ehdoton number one!
 Ayabien The 7th color -Indies last tour final-
Sekä niiden tuleva levy sillai niinku myöhäsenä lahjana :----D

Tietty kaikkee muutaki ayabien juttua voisin ottaa vastaan ♥

Sittensitten homeämmältä leopardilakanat ja pyyhkeet oih! (ihan jo tulevaa muuttoakin ajatellen :D) (äiti busted! näin tänään kun hain postin että homeämmältä oli tullu joku kirje että kiitos kun jaksatte odottaa tuotteiden saapumista ja siinoli jotain pyyhkeitä ja lakanat >:D)

Muumimukeja! Äiskältä pyysin Nuuskista ja iskältä kai Mymmeliä tai sit oon nähny unta XD

Uus puhelin olis kova sana! Hihi.

Äiti lupasi myös, että voidaan tehdä tilaus yesstyleen joka on kai myös vähänkuin joululahja :D Sittenpä näette mitä sieltä tulee. Ja ite aion tilata itelleni joululahjoja strapyalta uutta kännykkää varten.


Tuommoinen valkoinen tupsutupsutupsupipo olis myös tosi ihana saada! (uh oh ihana ilme tuolla mallilla :D)



 On näitä pakko olla enemmän... koska oon semmonen haluamiskone ettei mitään rajaa!



Miun joulujärjestely on kyllä hassu! Oon aamun kotona, sit hypin kirkkoon jossain vaiheessa kello x harjottelemaan ja laulamaan ja siitä sitten iskälle kun se tulee kuuntelemaan ja samalla hakemaan meidät sinne. Olisin kyllä halunnut viettää joulun Ansman kanssa kun siihen kerrankin olis ollut mahdollisuus, mutta ehkä sitten ensi jouluna :3 (jos sikis number 2:sta selvitään! se pelottaa mua ihan sikana)

.
.
.
.


 Lakkasin pitkästä aikaa vähän yksinkertasemmat kynnet :D Miun sormet näyttää ryppysiltä :--(



Oon saanut ehkä täydellisimmän idean kuviksessa hetkeen ja haluun jakaa sen teidän(kin) kanssa! :D




Elikkäs, ideana olis siis annetuista sanoista valita yks ja piirtää jotain miten sen näkee tai jotain. Olin pähkäilly näitä sanoja suunnilleen unissanikin kun en yhden kaksoistunnin aikana saanut mitään muuta aikaan kun suttuja ja tänkin keksin vasta toisen kaksoistunnin jälkimmäisellä tunnilla joskus sotkettuani kolmen paperin molemmat puolet mm. värillisillä tusseilla. Tää siis esittää sanaa SINFONIA muita siellä oli jotain tyyliin Linnunrata, boheemielämä, palava rakkaus, punk-kulttuuri etc mitä mietin aluks hirveesti, mutta sit kun lopetin pähkäilyn ja aloin vaan sutata jotain randomtyyppiä niin tää alkoi näyttää ihan sinfonialta ja olin tyytyväinen ja opekin kehui sitä tosi hyväks ideaks :D Huono puoli tässä on se, että mun pitäis kopioida toi toiselle paperille ja oon maailman huonoin piirtämään mallista/läpi!


Tänään kässäntunnin jälkeen pääsin myös vaatesuunnittelun makuun. Osan vaateideoista olin saanu jo aikasemmilla kerroilla, mutta nyt päätin piirtää ne, ettei ne unohtuis. Kuvaa ei heru koska en oo tyytyväinen XD Mut ainakin muistan nyt  ne ideat ^^ (ja jokuhan vois vaikka kopioida ne ennenku ite ehdin tehdä ;<)

1 comment:

Melsa said...

Hienot kynnet! Ja tuo sun kuviksen työn idea on älyttömän hieno! Itse olisin alkanut keksimään vain jotain ihan tylsää luultavasti.

Ja toivottavasti saat kivoja lahjoja ♥

CSS/template © Shadikka & Linni 2011

Masa on maailman mahtavin hirvi