2010/12/08

Halpiskamaa ja semmosta

Taas näitä tylsiä päivän asu & ostokset -postauksia :D Oikeesti oon ostellut nää jutut jo ajat sitten, mutta aina kun olisin muistanu kuvata niin oon ollut 2 tuntia koulussa sen kummemmin laittautumatta niin en oo sit erikseenkään jaksanu sen takia laittautua että ottaisin pari kuvaa :---D enkä halunnut ottaa rätti henkarissa -kuviakaan XD 

 
 Jännästi paita vaan vaihtuu lol. Pari semmosta asua mistä oon tykännyt viimepäivinä! ( Muuten mun asut on ollut lähinnä luokkaa Cocolulut jalkaan, abihuppari päälle ja menox!) Oon halunnu kokeilla jotain vaatteita mitä en yleensä käytä ollenkaan, että saisin vähän vaihtelua tähän pukeutumiseen :D Musta talvella on jotenkin hirveen vaikee pukeutua kivasti, kun palelen suunnilleen toppavaatteissakin >_> Musta tuntuu että meidän koulussa säästetään ruuan lisäks myös lämmityksessä vähän liikaakin, koska usein koulussa kaikki mun energia menee siihen että saan pidettyä itteni lämpimänä..



Koska oon säästökuurilla niin oon pyöriny lähinnä kirppareilla :D Mutta sitä säästökuuria ei oo kauheasti helpottanut se että oon löytäny kaikkee jännää taas :---D Vaikka toisaalta uutena olis maksanut hirveesti taas enemmän!



Tää talvi on omistettu kaikelle karvaselle ♥ Olin ihan onnessanu kun löysin tän huivin eurolla :D

Toppi jossa oli kiva printti 5 e (aaa ihastuin tohon heti, mutta koska se makso aika paljon kirpparihinnaks, niin jätin sen vielä hyllylleen, mutta sitten mua jäi häiritsemään niin pahasti että oli pakko käydä hakemassa se pois :D) ja Bambi-paita 1e! ;--; En kauheesti diggaile Bambista leffana mutta se on hahmona vaan niin yksinkertasen söpö ♥ Plus vielä kun mun vauvasisko oli mahassa, niin sitä sanottiin Bambiks, joten olihan se ihan pakko äitin kiusaks ostaa :D



Tididii leivoin taas vaihteeks maanantaina pipareita! ♥ (oon piparihullu nomnom) Mutta tällä kertaa Ronjan kanssa :3 Pääsin vielä koristelemaankin hihii! Meillä kun kotona ei ikinä kukaan vaivaudu ostamaan noita sokerimössöjä XD 
Kaunis yritys söhertää pipareihin nordic printtiä :---D Ehkä ens kerralla menee paremmin..

17 comments:

Satzu said...

aah ihana nähdä että minun lisäkseni vielä joku pukee shortsit päälleen vaikka aina on suunnilleen -10 astetta pakkasta! XD täällä päin jos ja kun satun kävelemään pelkät shortsit ja sukkahousut jalassa niin ihmiset tuijottavat kuin sekopäistä ;--;

taikis said...

Luulen et tiiät mitä aattelen noista karvabuutseista ja huivista.... ;;____;;♥

ja noi asut on älyttömän kivat!

linni said...

Satzu: Täällä on ollu about -5 niin oon vielä pystyny kulkemaan shortseissa XD Sit kun pakkasta on yli 10 astetta niin pidän visusti vaan Cociksia joiden alla on x sukkahousut :'D

Laura said...

tosi kivoi tavaroi~ :3 ja omg toi karvajuttu vaan eurolla, niiin halpaa *-----* kelpais mullekki haha.

Naturellement-belle said...

ooww those cakes looks so fake ! haha
i want to eat them :)

I like when you do your hair short with glasses :)

Suzusaurio said...

Sweets look so delicious!
Love your outfits and your scarf!
xoxo~♥

Anonymous said...

Cute boots and yummy looking cookies yay

Sara Mari said...

I love your furry boots!! I can't wait until I can get my furry leg warmers, I really like that look ^^ And the fake bob looks really cute on you too!

Jen.Jen said...

awww I love your furry boots<3
and the scarf
so super cute.^-^)

Vilma Kenttä said...

Ihanii vaatteita! :)) ja sun hiukset on nii kivat, et voisin tulla vaa repimään ne sun päästä :'D

iisa said...

noi karvakengät on ehkä parasta ikinä! 8DDD♥

Anonymous said...

ihania pipareita.. nordic printtiä pipareissa tui ;D hih mulla on söpöt vaaleanpunaiset töppöset joissa on nordic printtiä ja ne on ihanat :D
ja noi karvakengät on superihanat! ;D ite en kyl ehkä käyttäis mut sulle ne sopii!

Anonymous said...

näin susta viime yönä unta, olin teil yökylässä ja sulla oli my milk toof-aiheinen pyjama (http://mymilktoof.blogspot.com/), sit mentii seuraavana päivänä shoppailee helsinkiin forumiin ja mentiin h&m:lle ja jotku japanilaiset hyökkäs meiän kimppuun ja halus ostaa meille ilmatteeks vaatteita.

linni said...

öö mmmmitä :::D nyt mua häiritsee kun en ees tiiä kuka oot :--D

sellanen pyjama olis kyllä supersöpö!

Sazh said...

Is that short hair your real hair?
Its cute!

linni said...

Haha yes! :D My own hair is much longer than that but I hid it mwhahaha. Thanks <3 :3

Sari said...

Voi vitsit löysit tollaset vaan muutamalla eurolla!! Q___Q ♡ Ihan mahtavaa!! ^---^ Tosi nättejä kaikki ! !

CSS/template © Shadikka & Linni 2011

Masa on maailman mahtavin hirvi