2010/09/14

Giveaway & week's inspirations


Käykää tsekkaan tämmöinen giveaway, ihan mahtavia palkintoja! ♥
Go check this amazing giveaway!



Ja sit muutama inspiskuva. Ei ole tällä kertaa kovin montaa koska tumblr ei ole ollut nyt suotuisa mulle ja kaikki kuvat on ollut jotenkin...ei mun tyylisiä :D


Haluan. Paljon. Pipoja! Kaikenlaisia! :D Karvasia ja korvasia ja tupsullisia! ´U` oon yrittänyt metsästää tuollaista vasemmassa yläkulmassa olevaa pipoa ikuisuuden, mutta en oo edelleenkään löytänyt mistään sitä the täydellistä ;; Täytyy varmaan tehdä ite :D Oon myös ihastunut niihin isokorvasiin karvapipoihin mitä on jo jonkin aikaa näkynyt kaikkialla IHANIA! Ja ah karvalakit.... ♥



Ketunhännät/muut karvatupsut! :D Ostin viimeviikolla yhden hännän kirpparilta, joka täällä jo näkyikin. Tänään kävin ostamassa pitkän vaaleen karvatupon, josta aattelin tehdä vähän pienemmän kännykkäkorun ja sit varmaan myös semmosen asusteena/laukussa käytettävän! 



.....Vielä mä uskallan tunkea piilarit silmiini! Se on vaan jotenkin hirveän kammottavaa :--D Mutta päätin, että nyt kun mulla on lyhyet kynnet mun on pakko saada harjoteltua tää XD 


Tämmöset kaikki pannat aaah~~ Haluisin just jonkun tommosen kukkapitsijonkun-häsmän :D en yhtään osaa sanoa mikä ihme näissä viehättää...joku vaan! 



10 comments:

Anonymous said...

onko noi ''ketunhännät'' yleensä oikeeta kettua vai feikkiä?:D ää kuulostan kauheelle kettutytölle mut itestä ainaki tuntus pahalle pitää aitoo 8< söpöjä noi kyllä on!

linni said...

en tiiä yhtään kun en oo kovin asiantuntija :D en tiiä ees onko noi mun omat aitoa karvakasaa, mut toisaalta oon niin paha ihminen etten välitä XD musta se on ihan sama käyttää jotain aitoturkiksia kun syyä lihaa..

Anonymous said...

Piilareitten käyttö ei ole loppujen lopuksi edes vaikeata. Itselläni on mustat (ei teholliset :< ) piilarit ja niiden käyttöön tottui nopeasti.
Meinasitko tehoilla vai ilman piilarit hankkia?

linni said...

mulla on jo jonkin aikaa ollut normiväripiilarit tuolla lojumassa sitä varten että uskaltaisin joskus ne laittaa :D (sillon kun ne ostin luulin et se olis ihan helppoa... XD) mut aattelin että tilaan vahvuuksilla sit jos/kun uskallan niitä silmiin tunkea, ettei tarvis aina käyttää laseja tai olla sokea :D

Anonymous said...

Kannattaa vaikka harjoitella niillä ilman vahvuuksia sitä laittamista, ennen kuin tilaa/ostaa vahvuuksilla. Myös joillain optiikoilla saa ilmaiseksi kokeilla ohjaistuksen kera piilareiden käyttöä.
Tässä myös osoite jossa kivoja pipoja ja muuta sälää; www.cybershop.fi
Sielä tilasin mm. omat piilarini. (=

Anonymous said...

Ah ja unohdin sanoa, ma tahtoo ton silkkihatuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunnnnn <3333
Ihana ihkutus. Gute Nacht. ;D

Jasmin said...

Piilareitten laitto on muuten oikeesti vaikeempaa kun mitä kuvittelis! Oon käyttäny kohta vuoden - epäsäännöllisesti tosin, mut vieläkään ei mee ekoilla yrittämillä silmään :D
mut kieltämättä ihanan näköset!

narsessa said...

mä en voi ymmärtää tätä että piilareitten laitossa ois jotain vaikeeta, mutta kun tarkemmin muistelee niin oli se mullekin hankalaa sillon joskus 7 vuotta sitten! (lol kuulostanpa vanhalta..) mua vaan ajoi siihen se että oon oikeesti sokea ilman laseja, enkä tykännyt laseista silloin, niin oli vaan pakko laittaa ja pitää vaikka oiskin tuntunut ties miten inhottavalta. eli tsemppii, kyllä sen oppii vaikka ois miten huono aluksi, kunhan vaan jaksaa yrittää! ^^

linni said...

haha, mullakin alkaa olla se ongelma etten _jaksa käyttää jatkuvasti laseja :D mut kun en nää hirveesti vaikeuksia sen laittamisessa vaan se, etten yksinkertaisesti uskalla tunkea mitään silmääni :''D miksei niitä voi laittaa silmät kiinni.... XD

narsessa said...

jos sulla on tosiaan uskaltamisesta kiinni toi juttu niin harjoittele ekaks koskettamaan silmiä ihan ilman piilareita. hyvä jippo on tehä silleen että koetat laittaa silmään vesipisaran samalla tavalla kun laittaisit piilolinssin.

mulla oli kauhee silmäkammo kun alotin piilarien käytön, mutta nyt se on muuttunut lähes fetissiksi, haha. :'DD

CSS/template © Shadikka & Linni 2011

Masa on maailman mahtavin hirvi